Så er der bagt babsekage til mandens arbejde - tror den faldt i rigtig god jord :-)
Det er en chokoladekage et lag af vaniljecreme, små chokostykker og bananer, og selve brysterne er bare chokoladekage
Der er pyntet med blå blomster udstukket af en plunger og de store er tilføjet en lille sølvkugle

Ingen kommentarer:
Send en kommentar